مدیتیشن و خودهیپنوتیزم ” پاکسازی ترس های ناشی از گذشته “

مدیتیشن و خودهیپنوتیزم ” پاکسازی ترس های ناشی از گذشته “

 

 

 

هر چند وقت یک بار، در نتیجه ترسهای ایجاد شده از گذشته که در کالبد روحی ثبت شده اند، یک بیماری بروز می کند، این ترس ها به صورتی کاملا واقعی، در ذهن خودآگاه به ظهور می رسند و به طور کاملا طبیعی در زندگی مان جای می گیرند.

در این موارد، برای رویارویی با ترس، شخص باید به گذشته خود رجوع کند. با غلبه بر این ترس ها، دانش و مهارت های ارزشمندی به خود اگاه وارد می شود.

این مدیتیشن برای کسانی که آمادگی رویارویی با این ترسها و درمان آن‌ها را دارند بسیار مناسب است و باعث پاکسازی درون می‌شود، ترس هایی که در زندگی قابل توجیه نیستند و علت اختلالات و بیماری های ذهنی و جسمی مان هستند.

 

فایل های صوتی خودهیپنوتیزم چگونه عمل میکنند؟

فایل های صوتی خود هیپنوتیزم به روشی عمل میکنند که فرد شنونده تحت موج مغزی خاصی قرار می گیرد و تحت تاثیر پیام‌هایی که در فایل توسط گوینده بیان می‌شود به عمق ناخودآگاه خود رجوع می‌کند، در این حالت فرد از طریق تلقین های هیپنوتیکی که در این فایل گنجانده شده به حالت آلفا برده می‌شود و با القاء پیام‌هایی بذرِ تغییر مورد نظر در اعماق ضمیرناخودآگاه شنونده کاشته می‌شود که بعد از چند هفته به مرور علائم و تاثیرات آن بر روی ضمیرخودآگاه و جسم ظاهر می‌شود.

توضیحات:

فایل صوتی ” مدیتیشن و خودهیپنوتیزم پاکسازی ترس های ناشی از گذشته ” توسط روانشناس سنجرانی مدرس دوره‌های سایت، مربی خودشناسی پیشرفته، دارای گواهینامه بین المللی نوبل از آلمان تهیه و آماده شده است.

در این فایل از مِتد‌های ابداعی ایشان یعنی ” وانهاده شدن و تکنیک‌های خود هیپنوتیزم” استفاده شده است که باعث خاموشیِ جسم و اجزای ذهن خودآگاه شما می‌شود و با باز شدن در‌های ضمیرناخودآگاه‌تان موجب پاکسازی و برنامه ریزی مجدد درون‌تان می‌شود.

در این فایل از امواج تتا و آلفا و بافت‌های چند لایه‌ی صوتی استفاده شده است که در صورت استفاده از فایل‌های کُپی یا بی‌کیفیت از تاثیر و کیفیت آن‌ها کاسته خواهد شد.

روش استفاده:

تنها بعد از ۳ بار تمرین و گوش دادن به این فایل شروع تغییرات شگفت‌انگیز را در درون و بیرون‌تان مشاهده خواهید کرد.

این فایل را روزی ۱ بار گوش دهید و تمرینات آموزش داده شده در فایل را دقیقا همانطوری که توسط روانشناس ” سنجرانی ” توضیح داده شده‌اند، انجام دهید.

زمان فایل: 

۲۸ دقیقه، صوتی

نکات:

⛔طبق قانون بها و کارما از ارسال این فایل برای دیگران خودداری کنید.

این فایل مکمل بسیار خوبی برای تمرینات آموزش داده شده در دوره‌ی چاکرا درمانیِ و دوره ی خودشناسی و پاکسازی کوانتومی بخش ۱ و بخش ۲ ” روانشناس ” سنجرانی ” می‌باشد که می‌توانید از آن‌ در حین دوره استفاده کنید.

 


جهت تهیه دوره های آموزشی به بخش محصولات سایت مراجعه کنید.


از طریق آدرس های زیر تجربیات خود را با ما در میان بگذارید:

آدرس اینستاگرام و تلگرام سایت خودشناسی :

کانال های دانش معنوی و خودشناسی: 

           

کانال های خودشناسی و متافیزیک : 

             

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0